Březová nad Svitavou - rozhledna Járy Cimrmana

Typ: Pěší (či sněžnice) Vzdálenost: 2.1 km Obtížnost: Střední Převýšení: 94 m Hodnocení: 60/5

Svitavsko, Česká Republika

Mapa

Výškový profil
Body zájmu

Březová nad Svitavou - rozhledna Járy Cimrmana

Výlet začíná na náměstí v Březové nad Svitavou, odkud pokračujte podle značení k rozhledně pryč z náměstí. Před kostelem sv. Bartoloměje odbočte doleva do Zahradní ulice. Před sportovním areálem odbočte doleva a za tratí se napojíte na NS Údolím řeky Svitavy. Kolem lanového parku pokračujte směrem k rozhledně.

Od rozhledny doporučujeme buď:

• Pokračovat po naučné stezce dále a následně odbočit doleva zpět na náměstí.
  • Nebo se vraťte stejnou cestou zpět.

Lanový park má v současné době 9 nízkých překážek různé náročnosti. Tento lanový park není určen pouze pro děti, ale svou šikovnost si zde mohou vyzkoušet i dospělí.

Lanový park je otevřen celoročně, ale nesmí být používán za nepříznivých povětrnostních podmínek. Ideální dobou návštěvy parku jsou tedy letní měsíce.

Tento lanový park byl vytvořen díky podpoře MAS Svitava.

spoluautor příspěvku: Antonín Řídký

• Moravské náměstí Březová nad Svitavou

Výchozím bodem tohoto výletu je Moravské náměstí v Březové nad Svitavou, kde lze zaparkovat. Od náměstí pokračujte směrem k rozhledně. Před kostelem sv. Bartoloměje odbočte doleva do Zahradní ulice. Za mostem před sportovním areálem odbočte vlevo.

• Lanový park Lanový park

Tento lesní lanový park není určený pouze pro děti, ale svou šikovnost si zde mohou vyzkoušet i dospělí. Park je otevřen celoročně za dobrého počasí. Doporučujeme tedy navštěvovat v letních měsících nebo při dobrých povětrnostních podmínkách. Lanový park byl vytvořen díky podpoře MAS Svitava.

Od parku pokračujte po naučné stezce směrem na rozhlednu.

spoluautor a fotografii zaslal: Antonín Řídký

• Rozhledna Járy Cimrmana Rozhledna Járy Cimrmana

Dobře ukrytá rozhledna Járy Cimrmana z roku 2007 má převážně dřevěnou konstrukci s celkovou výškou cca. 20 metrů. Vyhlídková pološina se nachází 15 metrů nad zemí. Slavnostního otevření se účastnili Zdeněk Svěrák, Jaroslav Weigel a Miloň Čepelka.

Fotografii zaslal: Antonín Řídký

Otevřeno: Vstupné:

Poznámka: Kliknutím na ikonku Vám bude zobrazena trasa.

• Moravské náměstí Březová nad Svitavou

Penzion Malaika ***

Přesměrování na booking.comTento penzion se nachází na hlavní silnici E461, která spojuje Brno a Svitavy. V penzionu je společná kuchyň, bezplatné Wi-Fi a parkování zdarma. Nejbližší restaurace je vzdálená 3 minuty chůze od hotelu a přímo před penzionem najdete autobusovou zastávku.

Všechny pokoje jsou vybaveny TV s plochou obrazovkou a koupelnou se sprchou nebo vanou. Další informace zde

Svělé hodnocení návštěvníků.

Cena pro 2 os/noc od: 892 Kč

Penzion No.10 ***

Přesměrování na booking.comPenzion No.10 situovaný v historickém městě Svitavy nabízí moderní ubytování s terasou a výhledem na město. Je v něm stylový pizzeria restaurant a bar.

Penzion má prostorná, centrálně vytápěná apartmá s posezením se satelitní TV a terasou. V každém apartmá je Wi-Fi zdarma a koupelna s fénem a toaletními potřebami zdarma. Další informace zde

Fantastické hodnocení návštěvníků

Cena pro 2 os/noc od: 1 000 Kč

Pension Fontána Svitavy ***

Přesměrování na booking.comPenzion Fontána ve Svitavách se nachází v klidné části města nedaleko od historického centra. Má uzavřené neplacené parkoviště. Snídani je možné si nechat přinést na pokoj.

Penzion Fontána nabízí 2 apartmá, jedno se 2 pokoji a jedno se 3 pokoji, a koupelnou s podlahovým vytápěním. Jeden pokoj v apartmá je uzpůsobený pro obchodní jednání, semináře apod. Další informace zde

Svělé hodnocení návštěvníků.

Cena pro 2 os/noc od: 1 054

Garni hotel Svitavy ***

Přesměrování na booking.comTento stylový hotel s venkovním bazénem se nachází ve Svitavách, na půli cesty mezi Brnem a Pardubicemi nebo Hradcem Králové. Hosté hotelu mohou využít volný vstup do veřejných lázní hned vedle hotelu.

Všechny pokoje jsou zařízeny v zelených, bílých a hnědých odstínech a mají TV s plochou obrazovkou a koupelnu, kde je připraven fén. Mají také kompletně vybavený kuchyňský kout s myčkou a mikrovlnnou troubou. Další informace zde

Fantastické hodnocení návštěvníků.

Cena pro 2 os/noc od: 1 513 Kč

Hotel Slavia ***

Přesměrování na booking.comHotel Slavia nabízí možnost ubytování s domácími mazlíčky ve Svitavách. Wi-Fi je zde dostupné zdarma a hotel má také restauraci a sluneční terasu s výhledem na město. Na jídlo lze zajít do restaurace a na drink do baru. Na místě je k dispozici neplacené soukromé parkoviště.

Pokoje jsou vybavené TV s plochou obrazovkou a mají vlastní koupelnu. Pro vaše pohodlí jsou zde zdarma připravené toaletní potřeby a fén a v některých pokojích je k příjemnějšímu odpočinku také posezení. Další informace zde

Fantastické hodnocení návštěvníků

Cena pro 2 os/noc od: 1 756 Kč

Hotel Schindleruv Haj ***

Přesměrování na booking.comTento hotel se nachází na klidném místě, 250 metrů od lesa a má restauraci připravující pokrmy mezinárodní kuchyně a prostornou terasu. K dispozici jsou také masáže, sauna a solárium.

Všechny pokoje zahrnují vlastní koupelnu, chladničku, velké úložné prostory a bezplatné Wi-Fi připojení. Hotel Schindlerův Háj má pokoje s výhledem na okolní krajinu. Další informace zde